Fyzioterapie Plzeň - kontakt

🟢 Ordinace v provozu / přijímáme i akutní stavy / jako zdravotnické zařízení mohu na rozdíl od služeb přijímat klienty / desinfekce na ruce je k dispozici v ordinaci 🟢

Jak metoda MFK funguje?

Každý člověk je originál, co pomáhá jednomu, není pro druhého.

Jednoduché vyšetření

Prvním krokem je jednoduché kinetické vyšetření svalů. Pro pacienta je důležitá zpětná a názorná prezentace jednotlivých vyšetřovacích úkonů na obrazovce počítače.

Přehledná anamnéza

Pomocí počítačového programu je možné vytvářet zápis anamnézy v obrazové i dotazníkové formě a sledovat její historii. Výhodou metody MFK je pacientova jistota, že se pravidelně po ukončení terapie provádí kontrolní vyšetření. Pacient i fyzioterapeut tak získávají zpětnou odpověď na účinek právě proběhlé terapie.

Diagnostika jinak

Počítačový program MFK umožňuje zobrazit projekci svalového, kloubního, nervového i vnitřního systému těla. Během krátké chvilky máme přehled o hybném systému a můžeme znát příčiny a následky akutních i chronických obtíží. Program historicky porovnává nálezy a hodnotí vývoj změn. Pacient a terapeut tak dostávají ucelenou představu o účincích zvolené terapie.

Videa o metodě MFK

Metoda MFK

Fyzioterapie s asistencí počítače

Fyzioterapie - co to je?

Fyzioterapie se zabývá léčbou bolesti a funkčních poruch pohybového aparátu. Používá techniky, které umožňují zlepšit funkci svalů, kloubů a páteře. Klouby, svaly a vazy jsou často přetěžovány při neustále se opakujícím pohybu nebo při dlouhodobém vystavení statické poloze.

Fyzioterapeutické techniky jsou nejpřirozenější léčbou poruch pohybového aparátu. Takto je možné výrazně urychlit léčebný proces, následnou rekonvalescenci a zbavit se bolestí zad, kloubů a svalů.

Cílem fyzioterapie je navodit a udržet pohybový aparát bez svalových disbalancí a bolesti.